3. mesto v kategoriji najboljših podjetniških praks: Floristika Ivo

Zgodba floristike Ivo se je začela že pred 9 leti. Pravi, da je bila to sicer že dolgoletna želja. Nato pa je pred 11 letimi zbolel in pričel borbo za življenje. Takrat se je dokončno odločil, da bo, če ozdravi, na Idrijskem gradu naredil veliko samostojno adventno-božično razstavo. Ta želja se mu je tudi uresničila s pomočjo bivše sodelavke, domačih in prijateljev.

Razstava je bila zelo odmevna in tudi dobro obiskana. Razstava je bila dokaz samemu sebi da zmore, prav zaradi nje pa se je pri njem oglasilo nekaj potencialnih strank. Sicer je se sprva nameraval vrniti v staro službo, a vendar mu je bil v času razstave ponujen prostor, da je po končani razstavi preselil izdelke in bi jih tam lahko prodajal. Ker je bilo zanimanja in potencialnih strank vedno več, je potem že takoj spomladi odprl cvetličarno. Začetki seveda niso bili enostavni, saj je potrebno v ponudbi imeti kar nekaj cvetja, da lahko takšen posel teče, za cvetje pa je seveda plačati. Prav tako so tukaj ostali stroški, ki so visoki, ne glede na to ali stranka vstopi v cvetličarno ali ne. Seveda pa je pozneje z utečenostjo posla veliko lažje.

Da pa ni vse preveč rožnato in udobno, je poskrbela situacija s koronavirusom, ko se je poslovanje kar naenkrat popolnoma ustavilo in so zamudili najpomembnejši del sezone za cvetličarje. Vmesni čas pa je izkoristil za razmišljanje kako naprej in kako bi lahko ravnal v primeru, da se tovrstna situacija ponovi. Svojo dejavnost tako namerava razširiti s podrobnejšo predstavitvijo ponudbe preko spleta in prevzemanjem spletnih naročil in več pozornosti dati na druge načine poslovanja, ki jih sicer že opravlja, a v manjši meri. Ponudbo namerava tudi razširiti in sicer tako, da bo posameznikom in podjetjem ponudil svetovanje pri urejanju bivalnih prostorov z rastlinami in pri urejanju okolice.

Komisijo je prepričala hitra prilagoditev poslovanja kot odgovor na koronavirus in omejitve poslovanja v času epidemije in načrti za naprej. Kot ena izmed panog, kjer je težje najti alternative, je to primer dobre prakse, kako tudi v težjih časih za podjetništvo ne obupati in poiskati nove rešitve. Hkrati pri svojem delu stalno premika meje običajnega, išče nove pristope, kar je bilo prepoznano tako na lokalnem, nacionalnem, kakor tudi mednarodnem nivoju. 

Predstavitve naj podjetniških idej in naj podjetniških praks so objavljene v okviru natečaja Inspiration-start-go!, ki ga je Idrijsko-Cerkljanska razvojna agencija zaključila v tem mesecu in izbrala 7 najboljših – po 3. mesta v vsaki kategoriji. Več: o natečaju najdete TUKAJ

Facebook: Floristika IVO 

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

1. mesto v kategoriji najboljših podjetniških praks: Pasji spa Alia

Podjetje Pasji spa Alia je prvo tovrstno podjetje na Cerkljanskem. Dejavnost podjetja je striženje in nega ljubljenčkov po standardih, striženje glede na želje strank ali striženje po novih...

1. mesto v kategoriji naj podjetniških idej – Brain UN-lock – OŠ Cerkno

Idejo, ki je na natečaju dosegla prvo mesto, so na natečaj prijavili učenci OŠ Cerkno. Svoj izdelek so poimenovali Brain UN-lock. Njihova ideja je inovativna rešitev za vse starše, ki...

2. mesto v kategoriji najboljših podjetniških praks: Črna Zračka

Zgodba Črne z-račke se je začela aprila 2010, ko je bila Urška Pirc v sklopu dogodka Očistimo Slovenijo v enem dnevu povabljena k sodelovanju na modni reviji. Zahteva za sodelovanje na...

Partnerji