ponedeljek, 23. september 2019 - 17:00
OBLIKOVANJE BLAGOVNE ZNAMKE V TURIZMU
Razmišljate o poslovnih priložnostih v turizmu? Pa veste kako pristopiti k zasnovi identitete tržne znamke in njene zgodbe ter kako voditi komunikacijo znamke skozi enotno prepoznavnost? Vas zanimajo primeri dobrih praks komunikacije v turizmu?
Kdaj: ponedeljek, 23. 9. 2019 ob 17. uri
Trajanje: 2 uri
Kje: Coworking Idrija, Arkova ulica 43, Idrija
VSEBINA SEMINARJA:
• Oblikovanje blagovne znamke v turizmu
• Kako zasnovati identiteto tržne znamke in njene zgodbe
• Komunikacija (turistične) znamke skozi enotno prepoznavnost
• Predstavitev primerov dobrih praks komunikacije, trendi v turistični ponudbi
• Praktični primeri in odgovori na vprašanja udeležencev
Predavatelj:
Predaval bo Erik Bizjak iz podjetja Markacije d.o.o. Izpeljali so že veliko uspešnih projektov in kreativnih zgodb s ciljem izgradnje identitete blagovnih znamk in njihove prepoznavnosti. Pri svojem butičnem pristopu k zasnovi in krmiljenju komunikacije Markacija išče partnerje, ki želijo graditi svojo identiteto celovito in preudarno, običajno na daljši rok. Zadnji večji turistični projekt je identiteta enega najbolj luksuznih hotelov v Sloveniji - Vila Planinka, Jezersko.
Prijave in dodatne informacije: za udeležbo na predavanju je potrebna predhodna prijava na e-mail tina.lisac@icra.si ali 040 315 335. Prijave zbiramo do zasedbe prostih mest.
Seminar je za udeležence brezplačen.
Vljudno vabljeni!
Jakob Trpin je tisti, ki se skriva za dišečo skodelico mešanice GuODLE kave. GuODLE kava te lepo predrami, spodbudi, da si vzameš trenutek zase in v njem popolno uživaš.Ideja...
Hottie.si - več modelov prenosnih peči, kjer so v ospredje postavili lastnost praktičnosti, hkrati pa izhajali iz simulacij pogojev oz. termike statične krušne peči1. mesto v...
Tjaša Nardin se je odločila, da bo v lokalnem okolju dodala svoj košček v mozaiku trajnostnega nakupovanja in tako odprla prvo trgovini z rabljenimi oblačili in drugim blagom v Idriji...